星期四, 8月 16, 2007

對中環白領的一些回應

在Beyondthestars那邊,對中環白領提出的意見作了一些回應,可到那裏一看。

4 則留言:

匿名 說...

所謂發展,就像只有一個終點站的列車,自是忽略很多風景;而保育,中途站多,照顧的人亦多,一定須要照顧,但終點沒變,只是要求多一點耐性,和意見.....

匿名 說...

睇咗白領先生嘅意見同你嘅回應...冇辦法,又一次肯定我對香港嘅 "underweight" 評級 (抵死在我坐緊貨,走唔甩...嘿)。

我自己0岩0岩響自己竇口講起 Y.T. (link:
http://www.xanga.com/Perennial_Loser/608920840/item.html),再睇返你同白領先生嘅討論,boiling it down 都係同一回事,只係白領先生更和平,敵意又低啲。但講到尾,都係一般香港人睇嘢把尺出咗問題:有頭毛冇人想做癩痢,真係太平無事嘅大家匿響屋企飲茶食包好過啦,使鬼出0黎搞咁多嘢咩?但唔通真係要鐵槍頭入肉七吋先至 justify action?又或者學早幾日唔知邊位網友咁講,示威要去蒲苔島先 ok?見人同警察多少肢體衝突就話暴力野蠻,罷工/慢駛抗議塞下條路就媽媽叉叉,香港人把尺原來係刻響零度 - 絕對嘅「和諧」,絕對嘅「冷靜」,絕對嘅「理性」。真係夠絕,絕到冇得玩。

如果講個人政治立場或者係對某啲 issue 嘅睇法,我同各位保育(或者籠統啲講,InMedia)嘅主力甚至會係南轅北轍;平日睇見歐美左派講 "tolerant" 嗰套,都頗不以為然。但套返落香港,嘩,中晒。建制大獲全勝,一二三權到第四權都玩晒,打對台嘅冇機會贏,地盤又細,贏家仲要踩多兩腳,贏錢兼贏面?絕成咁,仲有咩好講?再溫和、再少敵意都冇用 - 大佬,退無可退喇。嚿嘢拆咗搬去第度 (已經算係 best option),都已經唔係嗰回事,呢啲係 irreversible damage,唔係話你敬一尺我敬一丈可以和氣收場嗰隻。"To 拆 or not to 拆",that is the question。你叫我退,「放下固執」,咁我不如收皮上 IFC 利苑飲茶算嘞。

甚至當講笑咁講啦...今日去示威遊行唔 justify,好,即管咩都唔做唔講;到0聽日唔知拆乜先講,又有人會插人話 "too late";某日成個維港填平晒,到時大家有咩反應又或者仲可以做乜,真係要問個天嘞。Pastor Niemoller 嗰句名言,又或者「冇實力下嘅妥協等於投降」呢啲,大把人講過無千萬次;唔啱聽嘅,我哋講幾多次都冇符,都真係講多無謂。

戰術可變,但有啲嘢唔可以變。玩 tactics 大把好玩,可以學外國講 global warming 之類,訴諸 tangible damage,就算當係玩 "scare tactics" 都冇所謂;但如果個大前提都郁得,條線可以左郁右郁,拆半個、搬咗佢都照受,咪又即係乜都唔使講 - 政府講來講去都係咁啫,佢根本就唔使咩「妥協」。總之呢,同啲「理性持平人」正面嘈盞屣氣;好好保重,留返精力打下一場仗好過。

By the way,見你提到 h 君,我對我呢位校友嘅睇法都差唔多:唔妥佢啲立場意見係一回事,但在我嚟講佢起碼光明磊落得多,而且都算 consistent。至少好過某啲人,絕對「和諧」、絕對「冷靜」、絕對「理性」,無聲無息咁「絕」到攞命!

_ _ _ _ 說...

一豆辛苦你了

在大家心理上都失去耐性,去做解說既時候

你做既回應真係好好好重要

熊一豆 說...

Perennial_Loser,讀了你那邊的文和留言,把對手的策略分析得很精準呀﹗前幾天聽人講起,某確是讀法律的,哈,可能把網辯作試練場了。

俊彥,你咁講真係唔好意思~~在自己能力內做少少嘢而已 :p