星期三, 2月 21, 2007

快樂時段

現在,在這種階段,每天,最快樂的時段,就是,看︰

我們這一家﹗



沒法子,從小就是這種小市民趣味---甚少為不吃人間煙火的淒美神話所動,呵呵。繼小丸子之後的新愛。

看電影版trailer﹗

8 則留言:

Kursk 說...

的確是近年難得的好動畫。政府應該用它作為的「一家人」宣傳。

匿名 說...

沒看過,似乎很有趣的 ~

順道祝你豬年快樂!

熊一豆 說...

是否在香港已播了一段時間?我都不知道哎,是新年期間忽然下午想看電視,才發現的。最幸福係,竟然成功說得阿媽一齊睇,佢最初有啲抗拒公仔唔夠靚,但依家已經日日同我一齊坐定定430。

kursk,係我記錯定係你搬咗,一直以為你係xanga喎……

熊一豆 說...

yin,是的是的,很有趣的,你媽媽咁有幽默感,邀佢同你一齊睇喇~~

也祝你和家眷諸事順利﹗學業進步﹗

匿名 說...

呵呵,我都有睇呀!總之就係簡簡單單,十分日常,但睇得好開心!我有個朋友仲會每隻錄底,等老公放公後再一齊睇!
不過,就快回復打工身活,冇得睇了

rururu

sc 說...

未睇過喎... 不過小丸子我都o岩, 呢套可能都得喎...

熊一豆 說...

咦,想問ru媽,咁老李有冇陪你一齊睇?

思存,在家千日好的好處繼鳳凰衛視後,再度彰顯。

rururu 說...

老李?又冇喎。
啱啱問吓佢有冇興趣睇,佢答我:都唔知你講嘜。