星期四, 2月 01, 2007

我會做好(辭咗)呢份工


「我會做好呢份工」。

四十年前入職公務員隊伍,說的是這句,四十年後「競選」特首,竟將此句作金句返炒,也算是說得夠白。

打份工(尤其公務員),所謂效率高處見高者,就是依足程序、跟足指引。有邊份工,會由打工嗰個參與設計份工應該呢打?都話說得夠白。

打工思維,即跳不出侍奉老細。尤其當大家都心知肚明,老細一定唔係你或我呢啲市民。

當一個社會領袖,僅以打工來理解自己的責任,可預見,末來五年,關心香港的朋友將會好很忙。

(觀現場直播匆匆)
**********************************************************
呵呵,是哪位網友惡搞,博眾升斗一粲。(見明報)

4 則留言:

匿名 說...

我把這七個字作了今期 desktop的桌布 - 什麼型爆 design明星天星都要讓路.

因為, 這七個字實在太有意思.

之後, 聽罷某君在電台替他這七個字"開脫", 心想: 唉, 誰來有興致深究什麼核心價值等等... 我只知道這不是一個領袖該說的話.

看著看著, 兩人竟令我想起尼克遜和卡特 - 不過卻是身份性格大兜亂.

熊一豆 說...

喂,好耐冇見﹗

嘻,你用邊七個字做桌布先?做好,定係辭咗?

之前都冇數過係七個字,經你一提,竟聯想起那個童話故事︰一下打死七個﹗

哈,連標點剛好七格。

匿名 說...

當然是"做好"啦... "辭咗"的捧腹程度始終一般.

然後, 走到地鐵站, 要再面對它至少三次...我不是反對選舉工程, 只是這七個字的點子太爛; 還未說除了這七個字和職位就沒有其他註釋, 搞不成真的只是某某某的自薦廣告也不定呢!?

熊一豆 說...

今天讀報倒是嚇了一跳,謂曾營自覺贏了口號戰云云。唔通賣多啲廣告、鋪天蓋地咁,就會覺得自己贏咗?
自我感覺咁良好,都真係幾驚。